Forum www.astarothwow.fora.pl
Forum Gildi Astaroth - Server Hellground
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Morogrim Tidewalker

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / SERPENTSHRINE CAVERN (T5)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Persky
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Czw 18:38, 07 Lis 2013    Temat postu: Morogrim Tidewalker

Morogrim Tidewalker


UMIEJĘTNOŚCI MOROGRIMA


* TIDAL WAVE

Kastowany frost dmg (3938 - 5062) w zasięgu 35 yard, redukuje szybkość ataku o 400 %

* WATERY GRAVE

Morogrim przenosi 4 playerów oprócz MT na wodospady (ok 50 yard od Morogrima) pokazane na zdjęciu 1. Po 6 sec. zostaje zadane 6000 dmg.

* EARTHQUAKE

Trzesienie ziemi zadaje ( 3000 - 4000 dmg ), castowane co 45 - 60 sec. w zasięgu 50 yard

* SUMMON MURLOCKS

Zaraz po trzęsieniu ziemi * EARTHQUAKE, Morogrim przywoluje 2-wie grupy w której każda liczy 6 Murlocków. (murlock ~ 17000 hp )

Murlocki są przywoływane z 2 stron jak to pokazuje zdjęcie 2

* SUMMON WATERY GLOBULES

Gdy Morogrim ma 25 % HP zaczyna kastować WATERY GLOBULES - kule wodne.

Przwoływane są po 4 na raz, z każdego południka na sali każda z kul wybiera losowego playera, powoli się zblizając do niego zadając 4000 - 6000 dmg .

KTO JEST POTRZEBNY NA RAIDZIE:

TANK : 1 WARRIOR, 1 PALLADIN
HEAL : 7 - 8
DPS : 15 - 16 w tym 6 lub więcej AOE DPS (magge / warlock)

ROZSTAWIENIE :

ZDJĘCIE 1. - 4 WODOSPADY - Morogrim wywala 4 dps do nich

[link widoczny dla zalogowanych]

ZDJĘCIE 2. - ROZSTAWIENIE RAIDU

[link widoczny dla zalogowanych]

* MT - WARRIOR - tankuje Morogrima tak jak pokazuje to zdjęcie 2 odwracając Morogrima plecami do RAIDU.

* MEELE - full DPS przy morogrimie lejac go w plecy pod nogami jak na zdjęciu 2

* RANGED DPS oraz HEAL - Stoją w kupie jak to pokazjue zdjęcie 2 gdy tylko są MURLOCKI CAŁY DPS IDZE W NIE

* MAGOWIE moga ZAMRAŻAĆ Murlocków

* TANKÓW PALL - ustawia się z RANGED DPS gdy widzi Murlocki puszcza COSNECRACTION aby jak najwięcej ich na siebie zebrać.

* HEALERZY swoich gróp - obczajają, ludzi którzy zostali wywaleni do wodospadu aby im HEALAĆ życie

* W każdej grupie ( oprócz grópy z TANKAMI ) ile to możliwe powinien znaleźć się SHAMAN który będzie stawiał totem TRANKWIL na zmniejszenie AGROO o 20 %

TAKTYKA - TEORIA

FAZA I 100 % - 25 % HP

* Ustawiamy się tak jak jest to opisane wyżej

* Przy wyżuceniu 4 graczy do wodospadów. Gracze nie wracjają odrazu do raidu czekają aż dostaną 6K DMG i HEAL od Healów ze swojej grópy

* Gdy Morogrim kastuje trzesienie ziemi, zaraz po trzesieniu lecą MURLOCKI jeśli będą już wszystkie tam gdzie stoi RANGED DPS FUULA DPS , MAGE mogą zamrażać je

FAZA II od 25 % HP

* Morogrim nie castuje już :
- wyżucania do wodospadów
- murlocków
- trzesienia ziemi

* Przwoływane są WATERY GLOBULES po 4 na raz, z każdego południka na sali każda z kul wybiera losowego playera, powoli się zblizając do niego zadając 4000 - 6000 dmg .

* FUUL DPS

FILMIK -> http://www.youtube.com/watch?v=cAOgaDOn_qs


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / SERPENTSHRINE CAVERN (T5) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin