Forum www.astarothwow.fora.pl
Forum Gildi Astaroth - Server Hellground
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Reliquary of Souls

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / BLACK TEMPLE (T6)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Persky
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Pon 10:17, 11 Lis 2013    Temat postu: Reliquary of Souls

Reliquary of Souls


[link widoczny dla zalogowanych]

Układ raidu:
2 tanki(Warrior i Feral Tank)
7 Heali
16 dps(2rogale obowiazkowo)

Przygotowanie do Raidu:

Standardowe potki,flaszki,żarcie-nacisk na hp plus na 3 faze dochodzi Cauldron of Major Nature Protection

Boss składa sie z 3 różnych faz (każda faza inna twarz i inne zdolności bossa.Po 1 i 2 fazie pojawiają sie mobki na AoE które odnawiają całemu raidowi hp i manę na 100% !

Faza I

Essence Of Suffering ("EoS")


[link widoczny dla zalogowanych]

HP: 2,300,000

Siła mele-1.5k (nie crituje)

Aura of Suffering
Healing zredukowany o 100%(potki,first aid też),Regeneration effekty też o 100%. Armor zmniejszony o 100%, Defense zmniejszone o 500.Cały raid dostaje ją z wejściem do komnaty.

Fixate-target najbliżej bossa oznaczony tym debuffem dostaje aggro.Cast co 5sek

Enrage-co 60sek boss dostaje enrage zwiększając swój dmg do 3-4k w critach,działa 15sek.

Soul Drain-najgorszy debuff I fazy ,pare losowych osób dostaje debuffa,kóry zadaje damage i wysysa manę: 2,5-3,5k damage/many co 3 sekundy ,przez 30sek.Resistowalne.Musi byc natychmiastowo Dispellowane!


Taktyka:
Nie da się leczyć więc każdy dps ile się da, dispellowac Drain Soula jak najszybciej .Nie ma aggra i bije osobę najbliżej zmieniając target co 5sek.Tank jest bez heala więc duży Block Value plus Blessing of Sacrifice może okazać sie bardzo przydatne.Kiedy boss dostaje enrage zaleca sie tankowanie go przez Rogala na Evasion. Jeśli mamy dobry Dmg po ok 2min boss ma 1% i wraca do spawn spotu dając nam chwile wytchnienia-zabicia AoE mobków ,które zwrócą nam życie i mane.


Faza II

Essence Of Desire ("EoD")

[link widoczny dla zalogowanych]

HP: 5,300,000

Aura of Desire

50% Dmg jaki zadamy dostajemy sami.Healing zwiększony o 100%.Zmniejsza % many z upływem czasu 5% co 8sek=160 sek i nie ma nikt many

Spirit Shock-atak zadający 9250-10750 arcane damage w MT i dający disorient'a.Musi byc zawsze przerwany Cast 1sek,co 5sek.

Deaden-zwiększa damage otrzymywany przez target o 100% na 10sek.Cast co 35sek w osobę najwyżej w aggro-MT musi być zreflektowane przez tanka wara

Rune Shield
-Boss odpala tarcze absorbującą 40k dmg oraz dającą immune na mele ataki.Musi być spellstealnięte albo zdispellowane przez felhuntera locka

Taktyka:

Dps musi uważać na swoje hp tym bardziej jak walimy all time Crity bardzo łatwo sie zabić i osłabić raid.Paru locków może wyjąc Fel hunterów i ustawić im Devour Magic na auto-cast, dzięki temu szybko ciągniemy z bossa Rune Shield

2 rogale i warek powinni przerywać Spirit Shocka ( podstawowo 1sek casta !!! dlatego caly czas na bossie musi byc Mind Numbling Poision ktory ten cast wydluzy) castowane w MT.Każdy przepuszczony atak to disorient w tanka =boss biega po raidzie a Spirit Shocka nukuje kogoś z raidu.Trzeba pamiętać że boss ma ponad 5milona hp a nam co 8sek zmniejsza sie maksymalna ilość many więc musimy go zabić w ok 3min.
MT musi reflektować Deaden,Dps musi uważać żeby sie nie zabić o co bardzo prosto jeśli wchodzą nam szczególnie duże crity.Kiedy boss ma 1% wraca do spawn spotu dając nam chwile wytchnienia-zabicia AoE mobków ,które zwrócą nam życie i mane.

Podsumowując 2Faza to natychmiastowe kickanie Spirit Shock,spellsteal albo zdispellowanie Rune Shield,reflektowa Deaden'a do tego chodzi wyścig z czasem aby zabić bossa zanim zmniejszy nam mane do 0% ,a i przy okazji uważać by się nie zabić od własnych critów


Faza III

Essence Of Anger ("EoA")

[link widoczny dla zalogowanych]

HP:3,000,000

Aura of Anger
Stakująca się aura,która zadaję dmg z shadow (103 dmg i zwiększa się o 103 co każdy tick)całemu raidowi i zwiększa dmg gracza o 5% na tick

Spite - 3 losowe osoby dostają debuff ,po 6 sek immune na all dmg gracz dostaje za 7444-7556 .Zalecene jest użycie Major Nature Protection Potion zanim 6 sek minie inaczej w połączeniu z dmg od aury jesteśmy martwi.

Soul Scream-Zadaje 2,500-3,400 shadow damage, mana burns za 4,000-6,000,pali rage:każdy pkt rage to 100dmg.Zadaję dmg wszystkim stojącym przed bossem.

Seethe
-podwyższa threat generowany o 200% i speed atack bossa na 10sek,używa tego tylko gdy zmienia target lub tank użyje taunta

Taktyka:

Faze zaczyna Feral Tank od uderzenia z Mangle odwrocenia bossa tylem do raidu, nastepnie tauntuje go MT warek z MD od huntera dajemy kilka sekund na wbicie agrro. Palony Rage zadaje dmg tankowi przez co mogą wystąpić poważne skoki hp. Do tego dochodzi Spite na 3 osoby-zalecane użycie Major Nature Protection Potions.

Na ok 70-80% odpalamy hero gdy aura +dmg sie nastacuje i podwyższy sporo nam dmg jest to czas na odpalenie wszystkich dopalaczy jeśli tank będzie miał już problem z aggrem może użyć taunta .Zalecane jest aby bossa zabić w przeciągu 100sek.

Rozszerzenie :

Stakująca się aura zadająca obrażenia całemu rajdowi i zwiększająca dmg. Realnie, gdy ticki aury przekraczają 3000 boss musi być już prawie martwy. Tauntowalny, ale po każdym tauncie daje buff Seethe, na 10 sekund zwiększający threat każdego o 200% oraz zwiększający attack speed bossa - na starcie warto więc stauntować + misdirect, dać 10 sekund na zrobienie agro i bić jak tylko się da.
Co jakiś czas spala MT rage, zadając obrażenia za każdy punkt spalony - mogą być więc poważne skoki HP. Ponieważ jednak faza trwa bardzo krótko, wyznaczeni healerzy mogą spamować największe heale.

Oprócz tego, boss losowo wybiera 3 osoby, które przez kilka sekund są niewrażliwe na ticki aury, ale po tym czasie otrzymują 7k dmg, należy więc je szybko wyleczyć. Obrażenia są nature, można więc przed walką przygotować potiony, i wypić akurat na 3 fazę.

Zadawany dmg wzrasta w miare upływu walki, więc bloodlust/heroism najlepiej wrzucić dopiero na 60-70%, żeby nie zmarnować na początek. Osoby, które zginą i zostaną reśnięte, mają resetowane ticki aury, można więc próbować tak wyciągać ostatnie % u bossa. Pod koniec threat będzie dużym problemem, więc MT powinien tauntować, Seethe na tym etapie jest już mało znaczące, odpalając cooldowny defensywne powinno być łatwe do przetrzymania.


W praktyce :

Setup :

- min 2 magów (spellsteal bania (od ok 40 k aggro invisibility))
- 2 rogali + 1 warek / 1 rogal do przerywania
- MT warrior w grupie z mele ap shaut + hp shaut (Gbom na MT)
- MT warrior min 460 Block Value / 110 hit rating
- 4 CoH + 1 Sham Resto + Druid Resto + Palladin resto
- Shamek Ele x 4
- 3 faza Mt taunt - lastend pod koniec shieldw
- Heal fuuul odpalki / ranged full odpalki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Persky dnia Pon 10:18, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / BLACK TEMPLE (T6) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin