Forum www.astarothwow.fora.pl
Forum Gildi Astaroth - Server Hellground
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kael'thas Sunstrider

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / THE EYE (THEMPEST KEEP) (T5)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Persky
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Czw 18:49, 07 Lis 2013    Temat postu: Kael'thas Sunstrider

Kael'thas Sunstrider

Walka składa się z 5 faz:

Faza 1:

pojawiają się 4 pomocnicy Kaela w nizej podanej kolejności, wazne jest aby byli oni wszyscy zabici w miejscach gdzie MUSZĄ być tankowani w faize 3

Układ raidu:
3 TANK, ( DRUID / WAREK / PALLADIN )
6 HEAL
5 MELE DPS (2 WAREK / 2 ROGAL / 1 ENCH SHAMAN na przerywanie fireballi)
11 RANGED DPS ( NAJWIĘKSZE KOKSY )

Thaladred the Darkener (600k hp, melee na plate za 3-4k + rend 2,5k/2sec przez 12sec)

pojawia się jako pierwszy, jeśli ktoś jest w jego zasięgu melee zostaje 1shotowany, skupia na kims z raidu wzrok i za nim idzie (wolniej niz bieganie), musi być kitowany przez osobę za którą idzie. Dodatkowo wali Silence (8 yd aoe) i Knockback (zasięg 30 yd) za 4-5k, który tez odrzuca, najczęściej rzuca to na zgazowaną osobę, ale jest możliwość, że rzuci na innych. Pojawia się emota gdy Thaladred skupia na kimś wzrok ("Thaladred the Darkener sets his gaze on $n.", Gaze trwa 8-12 sekund zanim Thaladred skupi się na kimś innym. Aggro nie ma znaczenia, Gaze jest w 100% losowy.
Wazne jest tez aby pamietac o NIE UZYWANIU skilli typu Vanish czy Divine Shield przez akutalnego kitera (chyba, ze jest to niezbędne) bo Thaladred przerzuci sie na osobę najwyzsza w aggro.
Raid ustawia się przed schodami na przeciw Kaela, osoba z Gazem biegnie w na prawo lub na lewo od Kaela aby Thaladred biegał ciągle przed raidem lewo - prawo - lewo ...
Paść powinien tam gdzie stoi Sanguinar.



Lord Sanguinar (600k hp)

drugi add, musi być tankowany przez 2 tanków, poniewaz rzuca co 30sec aoe fear (30 yd) - czasami fear rzuca szybciej, wtedy jeśli pierwszy tank ma berserker rage na cooldownie drugi musi przejąć pałeczkę. Poza fearem walka z nim to tank'n'spank.
Lorda tankujemy po prawej stronie sali, visa vi Telonicusa.

Grand Astromancer Capernian (420k hp)

trzeci w kolejności pomocnik Kaela, musi być tankowany przez range dps który może utrzymać dobre aggro (lock, fire rez nie jest wymagany). W pierwszej fazie potrzebni są dwaj lockowie jako, że jeden może oberwać conflaga, w trzeciej fazie tylko jeden tankuje Caperniana.
Jeśli o skille chodzi to głównym jest Fireball (5-7k fire dmg), chain-castuje go na osobę najwyzszą w tabeli aggro. Drugim skillem jest Conflagration: 900dmg/sec przez 10sec + 300dmg aoe (~8 yd), Conflag przeskakuje na osoby w zasięgu (8yd), osoba z Conflagiem jest zdezorientowana (a'la Death Coil). Kolejnym skillem jest Arcane Explosion (4-5k arcane dmg aoe + debuff zwalniający szybkość poruszania się) - Capernian rzuca to gdy ktoś wejdzie w zasięg melee. Range dps i heal musi się rozstawić tak, by nie dostać conflagiem, heal ma mieć zasięg na całą grupę, a melee ma po prostu stać daleko od Caperniana, na odległość od reszty i mogą kibicować Krigowi.
Caperniana zaprowadzić trzeba na koniec sali, między wejścia.



Master Engineer Telonicus (600k hp)

czwarty i ostatni add, musi być tankowany, rzuca Throw Bomb (6-7k aoe) na najwyzsza osobe w aggro, melee musi stać za plecami Telonicusa aby nie dostawać aoe. Telo rzuca Remote Toy na tanka, mając ten debuff na sobie tank jest stunowany randomowo co chwile na 4sec. Nie mozna zabić Telonicusa w czasie gdy tank ma Remote Toy poniewaz w 2giej fazie Tank nie utrzyma aggro na broniach mając przez 50% walki stun. Więc stop dps jeśli Telo ma zginąć a tank ma Remote Toy, lub tank moze uzyć na koniec walki z inzynierem [item]Free Action Potion[/item].



Faza 2: Kael spawnuje 7 broni które muszą być zabite w przeciągu półtorej minuty.

OPIS BRONI

[item]Devastation[/item]- 2h topór, 3-4k dmg na plate, whirlwind co około 30sec (2 hity, kazdy po ~5k na plate)

[item]Cosmic Infuser[/item] - 1h macka, wali 1-2k na plate. Castuje instant Holy Nova co 10-20 sec, która leczy za 1500 wszystkie bronie i zadaje taki sam dmg wszystkim w zasięgu. Castuje równiez heal na bronie w zasięgu (cast 3sec, przerywalny).

[item]Warp Slicer[/item] - 1h miecz, 2-3k na plate, zostawia rend, który ticka za 500 co 3sec i stackuje się do 10 razy.

[item]Phaseshift Bulwark[/item] - tarcza, 2k na plate, rzuca tez shield spike, który wali po 800 kazdego kto udezy w tarcze. Rzuca takze Shield Bash na randomowy cel w zasięgu.

[item]Netherstrand Longbow[/item] - łuk, 2k na plate, strzela Arcane Shots na swój główny cel za 4-5k. Łuk będzie się teleportował od melee i w tym czasie strzelał Multishota na randomowe cele (2-3k).

[item]Infinity Blade[/item] - daggery, biją plate za 2-3k, biją SZYBKO, więc tank daggerów będze potrzebował duzego heala, poza tym nie robią nic specjalnego.

[item]Staff of Disintegration[/item] - staff, rzuca Frostbolty za 4k i Frost Nove na wszystkich dookoła, melee bije za 1k na plate, Frostbolty mozna przerywać.

Wszystkie bronie mają ~300k hp, poza staffem (około 200k hp) i tarczą (~400k).

----------------------------------------
KOLEJNOSC PADANIA BRONI :

ŁUK (rdps) -> MACKA (mele + rdps aoe) -> dagger(mele + rdps aoe) -> staff (mele + rdps aoe) -> miecz (mele + rdps aoe) -> tarcza (rdps aoe) -> topór (rdps cast)

PODAJE MACRA NA TARGETOWANIE BRONI [szukaj swojej działki (mele , rdps, tank) i zrób macra]

MELE : -------------

- biją macke ->>> MACRO : /target Cosmic Infuser
- potem bija dagger ->>> MACRO : /target Infinity Blades
- potem bija staff ->>> MACRO : /target Staff of Disintegration
- potem bija miecz ->>> MACRO : /target Warp Slicer

R DPS : -------------

- bija łuk ->>> MACRO : /target Netherstrand Longbow
- potem bija AOE DPS
- potem biją topór ->>> MACRO: /target Devastation

HUNTER DPS ---------- gdy tylko padnie łuk podnosisz loot

- łuk ->>> MACRO : /target Netherstrand Longbow
- biją macke ->>> MACRO : /target Cosmic Infuser
- potem bija dagger ->>> MACRO : /target Infinity Blades
- potem bija staff ->>> MACRO : /target Staff of Disintegration
- potem bija miecz ->>> MACRO : /target Warp Slicer
- potem tarczę ->>> MACRO : /target Phaseshift Bulwark
- potem topór ->>> MACRO : /target Devastation

TANK DRUID : ----------

- odciaga topór na lewą stronę ->>> MACRO : /target Devastation

TANK HUNTER : ---------- gdy tylko padnie łuk podnosisz loot

- odcaga łuk na prawą stronę ->>> MACRO : /target Netherstrand Longbow

TANK PALLADIN : cały czas AOE i targetowanie po kolei

- żuca consecration przed KAELem oraz targetuje :
- macke ->>> MACRO: /target Cosmic Infuser
- dagger ->>> MACRO: /target Infinity Blades
- staff ->>> MACRO : /target Staff of Disintegration
- miecz ->>> MACRO: /target Warp Slicer

TANK WARRIOR : ---------- gdy tylko padnie tarcza podnosisz tarczę

- tankuje tarczę ->>> MACRO : /target Phaseshift Bulwark

HEAL : heauje

LOOT : KTO CO PODNOSI : -----------

bronie podnosimy odrazu gdy dana broń padnie

ŁUK - tylko hunterzy lootują,
STAFF - podnieść będzie można jak padnie tarcza (TANK - DRUID, LOCKOWIE),
MACKA - HEAL podnosi jak tylko ona padnie,
DAGGERY ORAZ MIECZ - MELE podnosi je odrazu.
SHIELD - PODNOSZA TANKOWIE

INFO : na 2 FAZE -----------------------

Targetować koniecznie trzeba z makr, bo szukanie celu po oknie MT albo tabem, czy jakkolwiek inaczej jest zbyt dużą stratą czasu.

Łuk musi być tankowany przez huntera i będzie bity jako poniewaz się teleportuje i strzela bardzo mocno Multishotami, hunter ustawia go na prawo (łuk stoi tam gdzie się pojawił, hunter odwraca go od raidu aby nie było multishotów na raid).
Macke interruptuje warrior ją tankujący, staff również interruptuje jego tank.

Na broniach trzeba wyciągnąć masywny dmg, ile sie da, dlatego jak tylko bronie się pojawię łuk dostaje burst dmg i ma paść w przeciągu 5-10 sekund, to samo jest ze staffem, ma paść po łuku w mgnieniu oka.

Jak tylko staff pada range przerzuca się razem z melee (które na ogół chwile wcześniej kończy swój cel, czyli daggery) i nuke idzie na macke.

Bloodlust dla melee idzie od razu na daggery, jak tylko tank złapie troche aggro, range dostaje Bloodlusty jak tylko wejdą na staff.

Gdy pada macka melee idzie na miecz a range na tarcze, wtedy leca trinkety i inne dopalacze aby szybko zeszła i została chwila na zlootowanie staffu.

Zaraz po przerzuceniu się na Mackę Feral Driud podnosi staff, po tym tank Caperniana, Hunter ze składu melee (zakładający debuff na Sanguinarze i Slicerze), jak podniosą oni to reszta range może podnosić powoli staff.

Healerzy powinni podzielić się na tanków, lock może być spokojnie utrzymany przez jednego healera, natomiast tank topora+ telonicusa oraz tank Sanguinara (i miecza na początku fazy) potrzebują po 2 healerów minimum.

Oczywiście - uważać na AoE macki i toporka.

*************************************************

3 FAZA

W 3 fazie kazdy ma uzywać umiejętności broni jak tylko jest to mozliwe, hunter nakłada debuff z łuku na cele melee, wolny tank biega z daggerem za Thaladredem, wszyscy recastują co chwilę buff ze staffa.
(Ammo utworzone z łuku: [item]Nether Spike[/item])

NOTKI KLASOWE:

Warlock:

Jeden z locków rozdaje Curse of Recklessness na cele melee jak bronie się pojawią (Infinity Blades, Cosmic Infuser, Warp Slicer).

/target Infinity Blades
/cast Curse of Recklessness

/target Cosmic Infuser
/cast Curse of Recklessness

/target Warp Slicer
/cast Curse of Recklessness

Hunter:

Jeden z hunterów po zlootowaniu łuku dołącza do bicia z melee aby nakładać debuffa z łuku i położyć Hunter's Mark - każdy boost się liczy.

/target Infinity Blades
/cast Hunter's Mark
/startattack [combat]

/target Cosmic Infuser
/petattack
/cast Hunter's Mark
/startattack [combat]

/target Warp Slicer
/petattack
/cast Hunter's Mark
/startattack [combat]

Tank łuku (hunter) posyła peta na daggery od początku walki:
/target Infinity Blades
/petattack
/target Netherstrand Longbow

1 MAGE i 1 SHADOW PRIEST

Jeden z magów oraz jeden shadow priest przerzuca się wcześniej na cele range (jak poprzedni ma koło 20%) i nakładają Scorche i Shadow Vulnerability.

/target Staff of Disintegration
/cast Scorch

/target Cosmic Infuser
/cast Scorch

/target Phaseshift Bulwark
/cast Scorch

TAKTYKA NA 3 FAZA

Faza 3 - po 1,5 minuty od rozpoczęcia 2 razy rozpoczyna się następna, trwa 3 minuty.

W tej fazie addy z fazy pierwszej respawnują się w miejscach, w których zostały zabite w fazie 1, ich umiejętności, hp, siła pozostaje ta sama, więc kwestią zabicia ich jest dobranie najlepszej dla raidu kolejności.

Lord Sanguinar

bity jest tam gdzie padł w pierwszej fazie, tankowany jest przez tanka, który przejął tarczę (większy heal będzie potrzebny jako że tank Sanguinara może jeszcze trzymać miecze).

Grand Astromancer Capernian

z umiejętnościami staffa i macki nie powinno być problemu dla locka+heala utrzymać Lorda ile będzie to potrzebne. Zaleznie od czasu pozostałego do 3 fazy po zlootowaniu macki przez healerów, lock (jeśli w zanadrzu zostało 15+ sekund) leci na swoje miejsce pod ścianę, lub (jeśli czasu jest mniej, pare sekund) lock zaczyna tankować Caperniana na środku sali aby healer zdążył na tanku uśiąść, później lock przesuwa się na właściwe miejsce razem z healerem.

Master Engineer Telonicus

nie stanowi wielkiego zagrozenia (umiejętności macki i staffa), jednak w tej fazie będzie trzeba dwóch healerów na tanka Inżyniera jako że trzyma on także topór.

Thaladred the Darkener

musi być połozony jak najszybciej, najważniejsze do zapamiętania:
KITUJĄC THALADREDA NIE MOŻNA STAĆ NA LINII:
- Thaladred - ściana za Kael'em
- Thaladred - posągi Kael'a
- Thaladred - Capernian
- Thaladred - Telonicus
- Thaladred - Devastation

Nie można tych linii przecinać zbyt często bo Thaladred może w każdej chwili się odwrócić i zgazować ciebie (lub przeagrujesz i będzie latał za toba bez Gazem). Wchodzi tu więc nie tylko dystans ale też pozycja, bo jeśli Thaladred kopnie gdy stoisz w/w pozycji to odbije cie od ściany i 1shotnie, albo wrzuci w adda który cie prawdopodobnie zabije.
Melee i healerzy przez cały czas muszą zwracać uwagę gdzie jest Kael, aby przygotować się do odwrotu w razie potrzeby.

Kolejność bicia:

MELE kończy miecz,
RANGED bije Thaladreda,
TANK daggerów jest już wolny, więc lata za Thaladredem debuffując go daggerem, ale odbiegać musi jak schodzi CD Gaza.

Jeśli Thaladred zejdzie bardzo na południe range nie biega za nim tylko przerzuca się na chwilę na Devastation, gdy Thaladred wraca - range wraca na niego z DPS'em.

Gdy Thaladred padnie range idzie na Topór, melee i hunter (umiejętności łuku) bije cały ten czas Sanguinara jeśli miecze padną.

Axe pada - melee idzie na Telonicusa wraz z range.
Telonicus powinien paść przed pierwszą tarczą Kaela.

Ponizej rozstawienie addow w sali w fazie 3:




4 FAZA - Kael'thas pojawi się tam gdzie był od początku walki, plate zbiera od niego 3-4k, jest immune na Taunt, ma ~4mln hp.

UMIEJETNOSCI
Fireball - 2,5sec cast, uzywa go bardzo często, celem jest tank, Fireball bije za 25k fire dmg (12,5k dzięki macce), mozna (czytaj: trzeba) go przerywać.

Shock Barrier - co minute rzuca na siebie tarcze absorbującą ~100k dmg i jest wtedy immune na interrupty, tarcza trwa 10sec, ale trzeba ją zdpsować szybciej aby mozna było przerywać pyro.

Pyroblast - 4sec cast, 45-55k bazowego dmg (-50% z macki), uzywa go jak tylko wrzuca na siebie tarcze. Rzuca 3 pyro na tanka jak tylko wrzuca tarcze.

Mind Control - co 30sec wrzuca MC na 2 osoby z raidu, MC trwa 30sec, mozna MC usunąć procnięciem z daggera. W przeciwieństwie do innych MC bossów ofiara Kael'a nie zadaje wiecej dmg'u, po prostu jest wyłączona na 30sec z walki, wazne jest zeby zdjąć MC daggerem tak szybko jak tylko jest to mozliwe.
Jeśli jakikolwiek healer dostanie MC trzeba zrobić wszystko co tylko mozna aby go unieruchomić i szybko zdjąć MC daggerem, bo moze zbuffować Kael'a, a co gorsze uleczyć go za chorą ilość.

Arcane Disruption - wali cały raid za 2k i dezorentuje na 10sec, kazda grupa powinna mieć odpalony buff ze staffa, przede wszystkim tank, poniewaz efekt dezorientacji to wyzerowanie aggro (czytaj: wipe). Wyleczenie dmg'u nie powinno stanowić problemu.

Phoenix Rebirth - co minute Kael spawnuje Feniksa w miejscu gdzie stoi losowy gracz (animacja Flamestrike'a). Po kilku sekundach jest małe aoe za 2k, zaraz po tym pojawia się feniks. Fenix ma ~10k hp, bije melee na plate za 2k i rzuca hellfire (4-5k), hellfire równiez zabiera mu 5% co sekunde gdy go castuje. Feniks leci za osobą z największym na nim aggro. Feniksy są przejmowane przez tanków.

Phoenix Egg - Po śmierci feniksa pojawia się jajo (70k hp), po 15sec wykluwa się z nigo kolejny feniks. Nalezy zabić jajo zanim feniks się wykluje jako ze sam Kael nie ma limitu stawianych feniksów i mogą one szybko przytłoczyć ilością i zwipować raid.


TAKTYKA NA 4 FAZE

Tank musi zebrać Kaela, z 3 healami na plecach (2 healerów z tanka Sanguinara + wolny healer) nie powinien mieć problemu z przezyciem, Fireballe nalezy przerywać (rogale). Dodatkowo hunter ma siedzieć niedaleko MT (buff ze staffa).
Na początku tej fazy trzeba wybić pozostałych przy zyciu 'doradców' z poprzedniej fazy - melee (poza rogalami jak Kael wychodzi) oraz cały range musi zjechać Telonicusa do pierszej Shock Barrier Kael'a.

Gdy Telonicus pada wszyscy idą na Kael'a ponieważ albo już albo za pare sekund wrzuci tarczę, która musi być zjechana. Po pierwszej tarczy (i jeśli Telonicus leży) grupa najmocniejszego DPS'u (na ogół ele shaman, SPriest, magowie+lockowie) idzie na Caperniana, reszta siedzi na Kael'u.

Warriorzy poza MT powinni siedzieć na osobach w MC, Intercept - Hamstring, poniewaz nie jest trudno zabić osobę w MC, szczególnie jeśli jest to clother.

Jeśli o feniksy chodzi:
Jeśli Feral Druid jest zajęty i jeszcze tankuje Feniksy kituje affi lock zjeżdżając je stosunkowo szybko, gdy feniks pada wszyscy przerzucają się z DPS'em na jajko.
Drugi (bądź nawet pierwszy) feniks powinien już byc kitowany przez feral druta.

Cały czas obowiązuje kolejność bicia (w wymienionej kolejności):
1) Jeśli timer tarczy zbliża sie do 10-15 sekund wszyscy (poza "zdejmowaczywamiMC" idą na Kael'a.
2) Jeśli feniks padł cały range dps'uje jajko.
3) Jeśli nie ma tarczy, nie ma jajka - to dpsujemy swoje cele, jak wszystko padnie (przed 2 tarczą nie powinno być już żadnego adda) to wszyscy siedzą na Kael'u

Shock Barrier + Pyroblast to najtrudniejsza część walki i jest priorytetem, nic poza tarczą sie nie liczy.
Zasadniczo Kael wrzuca co minutę tarczę absorbującą ~100k hp, nie da się mu przerwać wtedy pyro, jak tylko schodzi timer Pyro cały dps ma być juz przygotowany na dps, aby zjechać mu tarczę i przerwać drugiego pyro. Pierwszy Pyro MT absorbuje dzięki tarczy, drugi musi zostać przerwany, więc na zjechanie 100k hp Kaelowi jest MAX 7 sec, trzeci pyro będzie juz bez Shock Barrier, więc interrupt.
Shock Barrier to typowy shield, więc wchodzą i poprawnie działają doty, scorche, ignity i tym podobne.

Jeśli tarcza przed drugim Pyro nie będzie zdpsowana jest opcja, ze tank przezyje na Shield Wall czy Last Stand + [item]Nightmare Seed[/item], [item]Frozen Rune[/item] czy [item]Major Fire Protection Potion[/item] z buffem z macki na sobie i fire resistem (shaman/palek).
Buff z tarczy trwa 4sec więc trzeba go uzyć +/- w połowie castu pyro.


5 FAZA

Faza 5 - na 50% Kael'a zaczyna się faza 5, krótki filmik sobie obejrzymy jak to Kael się powiększa, po czym zaczyna się walka. W tej fazie Kael traci Pyro i MC, zyskuje zamiast tego pare innych umiejętności.

UMIEJĘTNOSCI

Gravity Lapse - w przeciągu minuty do półtorej Kael'thas teleportuje raid do siebie i wyrzuca wszystkich w powietrze zakładając debuffa, który ignoruje grawitacje. Generalnie rzecz ujmując - wszyscy nagle zaczynają pływać w powietrzu, dubeff trwa ~30sec)

Nether Beam - Chain Lightning tyle ze arcane dmg na randomowe cele za 1,8k-2,2k, rzuca to w czasie Graity Lapse.

Nether Vapor - równiez podczas Gravity Lapse, kazdy kto znajduje się w zasięgu 8yd Kaela dostaje debuff który ticka 900shadow dmg/5sec, trwa minutę, kazdy tick redukuje total HP o 10%, stackuje się do 9 razy.

Poza nowymi skillami Kael będzie uzywał skilli z fazy 4 (poza Pyro i MC).

TAKTYKA NA 5 FAZA

Jak Kael odpala Gravity Lapse kazdy musi po pierwsze odsunąć się od bossa aby nie dostać Nether Vapor'em, jak i odsunąć się od siebie tak w pionie jak i w poziomie aby Nether Beamy nie przeskakiwały, podczas Gravity Lapse mozna Kaela spokojnie dps'ować (aggro się buduje), ale najwazniejsze jest tu rozstawienie!

Gdy Debuff utrzymujący raid w powietrzu się kończy trzeba zlecieć trochę na dół, bo Kael wywala wszystkich w powietrze i zbierany jest dmg za falling. Nie można też stanąć na ziemi w czasie Gravity Lapse ponieważ osoba, która dotknie ziemi leci w powietrze, dostaje dmg+ dostaje za falling.

Gdy kończy się Gravity Lapse Kael biegnie do MT, sama walka się nie zmienia. Podczas Gravity MT równiez powinien odlecieć od Kaela innych, aggro nie clearuje się podczas tej fazy, wręcz przeciwnie, podczas GL kazdy buduje aggro tak jak normalnie i gdy GL się kończy a ktoś przeagrował w powietrzu - Kael pobiegnie do niego i zabije. Podczas GL feniksy sa immune na dmg i nie zadają dmg. Co do shielda to jest w 5 fazie mało wazny, w zasadzie część grup raidowych w czasie trwania shielda w ostatniej fazie zajmują sie feniksami, by po 10sec gdy tarcza z Kaela schodzi wrócić na dps'owanie go.

Jeśli kazdy podczas GL ustawi się dobrze i Beam nie będzie chanował przezywalność powinna być bardzo wysoka, a wipe w tej fazie moze być spowodowany tylko czyjąś głupotą i brakiem orientacji.

TAERAZ ZAPRASZAM DO OGLADNIECIA EDUKACYJNEGO FILMU W 2 POSCIE ORAZ PRZECZYTANIA TAKTYKI WYLUMACZONEJ LOPATOLOGICZNIE POST 3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Persky
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Czw 18:51, 07 Lis 2013    Temat postu: Film z bicia Kaela

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Persky
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Czw 18:52, 07 Lis 2013    Temat postu:

TAKTYKA ŁOPATOLOGICZNA

1 CZESC

Bijemy po kolei kazdego ada Keala

1 Kitujemy go jak blinda na wirwindzie -czytaj MELLE NIE BIJE GO - bijemy go na miejscu Keala i tam ma tez pasc, wazne jest tez zeby ranget podczas bicia stala jak najdalej i unikala silenca ktore on rzuca oraz co chwila zmienia target na przypadkowa osobe wtedy trzeba uciekac ale tylko w obrebie wyznaczonego obszaru

2 Ten ad rzuca mas feara wiec koniecznoscia jest ustawienie tremora. Tank zgarnia go z miejsca i prowadzi w odpowiednie mmiejscie- W TYM CZASIE NIKT NIE BIJE POKI ON GO NIE USTAWI. Tank musi dostac fear warda od preja zeby podczas przechadzki nie dostac fear.Melle bije go "od tylu".

3 Najbardziej wredna "suka" z adow. Rzuca confilgate czyli taki czar dajacy disorienta oraz zadajacy masakryczny dmg i TEGO TRZEBA UNIKAC JAK OGNIA. MELLE NIE BIJE JEJ I NIE DOCHODZI WCALE W OBSZAR JEJ BICIA. 2 lockow tankow stoi i czeka na miejscu na nia - hunter md nabija lockowi jednemu agro wtedy ona biegnie i sie ustawia. Do tego czasu kazdy ma stac pod sciana gdzie padl ad 2. Jak ustawi sie nasza panna ranget dps sie rozstawia w odstepach min 10 jardow od siebie i 30 jardow od niej po przeciwniej stronie niz tanki-locki. Jezeli ktorys dostanie debufa musi byc natychmiast obleczony wiec nie pchac sie na sile jak nie ma miejsca a melle ma nie byc ciekawskie tylko byc z dala od jej bicia bo czesto ciekawosc zabija- poniewaz podchadzac sie przekazujesz komus configlate. Miejsca bedzie dla 4/6 osob wiec tyle wystarczy zeby ja bic.

4 TEGO NIE BIJE MELLE poniewaz wali bombami pod siebie. Ranget ladnie bije sobie spokojnie. Jedyna trudnosc jego to tank musi sie z nim poruszac zeby unikac bomb no i uwaga na REMOTE TOYA ktory daje stuna jezeli dostal to tankadin czy inna istotna osoba dla nastepnej czesci niestety ale stop dps musi byc poki nie zniknie remote z waznych osob kolejnej fazy.


1 CZESC PAMIETAMY TO NIE WYSCIG DPS ANI NIE WYSCIG Z CZASEM TU WAZNE JEST TO ZEBY NIKT NIE PADL bo nikt pasc nie moze w tej fazie . Jezeli tu uzyjemy combat resa to mozna od razu wipowac.


2 Czesc - bronie i ady

NAJWAZNIEJSZE JEST bicie broni w odpowiednim miejscu i kolejnosci.
Melle - Matys bedzie waszym guru on wyjasni dokladnie co i jak.
WAZNE JEST TO:
- bronie nie moga pasc na kupie
- bronie musza pasc z dala od schodow
- NIKT MA NIE PASC

tu walimy obszarowki w bronie ale na tyle ostroznie zeby nie przebijac tankadina i nie dostawac dmg od broni .
Spreje i druty oraz hunterzy bija: Luk->AXE
Magi locki bijecie bronie ktore sa postawione w kupie.
Na luk nie wolno puszczac peta tylko odpowiedni ranget dps bije go.

BRONIE NIE MOGA PASC NA KUPIE ANI W TEKSTURACH PAMIETAJCIE!!!! kazdy po zabicu broni szybko podnosic i aktywuje jezeli tego wymaga dana bron - NAJWAZNIEJSY JEST STAF- kada grupa musi go miec wlaczonego.

Tanki wszystkie szybko sie ustawiaja na swoje miejsca.

3 czesc - moim zdaniem najgorsza

wszystkie ady sa tankowane na raz i dpsowane wiec:

1 ad kitowany jest przez caly ranget dps na schodach- jezeli zmieni target np na locka ktory tankuje Capernianke nie zdazy do niego dojsc on musi najszybciej pasc - po tym jak padnie ranget sie dzieli na bicie pozostalych adow


2 koles z fearem bije go cale melle i to ich zadaniem jest ubic go do konca tej czesci


3 nasza wredna suczka- tu proponuje ogarnietych magow balance i lockow oprocz tankow 5 dps wystarczy na nia PAMIETAMY ZASIEG MIN 30 JARDOW OD NIEJ I 10 OD SIEBIE

4 nasz wspanialy bomberman bije go ranget co nie znalazl miejsca na caperniance po ubiciu 1 ada oraz spreje

4 i 5 czesc

tu ciezko dokladnie opisac co mamy robic napewno WYLAZIMY z obszarow Flamestrike (to taki obszar wirujacy pojawiajacy sie w roznych mmiejscach) i na poczatku 4 fazy odpalamy wszystko co mamy banki(palladyni) oraz hero(shamani) to jest wazne bo podczas mc mozemy to wykorzystac pozniej przeciwko nam samym.
MELLE- sciagamy mc - tu wyjasni wam avelar lepiej co robic i jak sciagac
Ranget- glowne zadanie NIUKE SHIELDA z kela- to taka banka jak ma mag poki jej nie zbijesz nie otrzyma on nic dmg, przerwanie pyro no i BIJEMY JAJKA NIE FENIXY

Fenixy i JAJKA- wazne fenixy musza brac tanki z fire setami i je bija na boku sami kiedy fenix zmienia sie w jajko caly ranget musi je szybko ubic


GL- to skrot od Gravity Lapse
nastepuje to w 5 czesci bicia keal leci w gore i dostajemy kicka do gory wtedy wazne jest ogarniecie jak zesc zeby nie pasc:
SCHODZIMY NA SKOS POWOLI tzn plywanie uskosem
NIE ZLAZIMY PIONOWO BO PADNIEMY
NIE SCHODZIMY ZA NISKO wazne zeby dpstac dmg od zeskoczenia niz zesc za nisko i pasc instantem no i nie zniazamy sie za blsko keala bo dostajemy debufa co zmniejsza nam stamine - glownie tanki musza na to uwazac- zreszta tego sie opisac nie da to trzeba przezyc.


CALA WALKA Z KEALEM TO WSPOLPRACA!!!! PAMIETAJCIE MAMY FA MAMY MANE mozemy sie sami podleczyc hile musza ciagle trzymac debufa od macki na main tanku TO NAJWAZNIEJSZE i MAMY NIE PADAC kazda osoba ktora pada to mniejsze szanse na jego ubicie oslabia to dps i wiecej ryzyko ze MT padnie od bomy KEALa.

Keal- jest latwy do zabicia taktyka nie jest latwa jak sie czyta bo to jak lizanie lizaka przez szybe, ale przeczytajcie sobie poogladajcie filmiki rozne i walniemy sobie na niego kiedys tam i gdzies tam ;p


PS. wiem robie orty lub literowki ale wybaczcie nie chce mi sie sprawdzac duzo razy w razie pytan czy watpliwosci obgadamy reszte na mumble


PS2 jezeli chcecie isc na keala to musimy spelnic pare warunkow:
- min 4h na samego keala+trash
-wszyscy musza pare dni wczesniej porozmawiac( mam na mysli odpowiedni sklad) na temat co i jak zeby nie marnowac czasu pod kealem
- kazdy musi miec zestaw wspomagaczy i to zejebistych nie ma co zalowac nawet na tzw "probe"
- i miec przede wszystkim wole walki a nie ze wipe i dobra ja musze spadac pamietajcie "TRZEBA MIEC TWARDA DUPE A NIE MIETKA"(ironia)
- no i same proby kela maja byc tak raz raz tzn nie zamulamy nie afczymy nie spimy kazdmy ma byc wypoczety ma miec wolny czas na niego i tylko niego bo po kazdym wipe 2 min i szybie resanki i od nowa zeby skubnac go duzo razy a nie tylko pare razy bo ciagle ktos afczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / THE EYE (THEMPEST KEEP) (T5) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin